27 de març 2012

VISITA A L'ESCOLA BETÀNIA DE CORNELLÀ

Avui he estat a l'escola Betània, per parlar amb els alumnes de 3r de Cris, el follet de l'espai. M'han demostrat que havien treballat el llibre a fons i m'han rebut recitant de memòria el nom complet del protagonista: Crisluxenogatimuzapodisferibat. Buf!
Però el més important de tot és que continuaran llegint i divertint-se amb milers d'històries. Gràcies a tots i a la seva mestra, l'Àngels Castillo.

AQUESTA ÉS LA PRIMERA DIAPOSITIVA DE LA PRESENTACIÓ

Els nens m'han fet un munt de preguntes, però n'hi ha una que m'ha cridat l'atenció:
-Quant guanya un escriptor?
Sense pensar-m'ho gens ni mica, he contestat:
-Molt poc!
I els meus joves amics m'han fet costat de seguida.

Així es reparteix el preu d'un llibre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

POTS DEIXAR ELS TEUS COMENTARIS AQUÍ