17 d’abril 2012

VISITA A L'ESCOLA MONTSERRAT DE SARRIÀ DE TER

He passat el matí amb els alumnes de 3r. Hem parlat de Cris, el follet de l'espai i d'altres coses. Un grup estava molt interessat en astronomia; preguntaven sobre estrelles, planetes, naus espacials i astronautes. L'altre grup tenia curiositat pel títol d'un altre llibre meu que havia vist per internet: Moros, negres i altres forasters. He intentat explicar-los que no s'ha de faltar mai al respecte a ningú, i per això s'ha de conèixer bé el significat de les paraules i fer-les servir quan toca. Em sembla que ens hem entès.
L'Èric m'ha demanat que posés el seu nom al protagonista d'algun llibre. Hem fet un tracte: jo faré sortir un Èric en alguna aventura i ell es llegirà tots els meus llibres per trobar-lo.

VAM FER UNA PRESENTACIÓ AMB PLANETES I MOLTES MÉS COSES 
IMAGINEM QUE SOM EN UNA NAU ESPACIAL 
HI VA HAVER MOLTES PREGUNTES 
L'HORA DE LES SIGNATURES 
MÉS SIGNATURES...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

POTS DEIXAR ELS TEUS COMENTARIS AQUÍ